חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מוסיפים סטייל לסוכה: כך תערכו את שולחן החג עם ראשל

אז יום כיפור מאחורינו, מה שאומר שאנחנו עם הפנים קדימה – אל חג הסוכות האהוב בו כולנו מתאספים יחד עם בני המשפחה, בסוכה הירוקה והמאירה שבנינו. השנה, כולנו נמצאים בסגר וצריכים להישאר בסוכה הביתית שלנו, אבל זה ממש לא אומר שאנחנו צריכים להתפשר על העיצוב או הנראות. אז איך תכניסו את אווירת החג לסוכה שלכם? ומה עוד אפשר לצבוע בירוק חוץ מהסכך? במיוחד בשבילכם "ראשל אירועים" אספה את כל הטיפים שיעשו לכם חג שמח ומלא בסטייל. 

אז את השולחן החגיגי שלנו בחרנו לעצב בסגנון מיוחד ומלא השראה – עם פלטת צבעים המשתלבים בקונספט של הירוק הטבעי והוורדרד הפרחוני, בשילוב מוטיבים עם טקסטורת עץ שתזכיר לכולנו שאנחנו יושבים בחוץ. את הירוק אפשר להרגיש כבר בגווני המפה שמוסיפה נגיעות ירוק-תפוח ומעניקה עוצמה ונוכחות. 

FRESH בחיים.

ואם כבר הזכרנו מפה, אז איך אפשר בלי ראנר? ובכן, מסתבר שאפשר עם "ראנר" אלטרנטיבי – שורת עציצים בגווני הוורוד במרכז המפה, שמוסיפה רעננות, שמחה והרבה תקוות של פריחה. 

ואיך אפשר בלי לגרום לכל אחד מהאושפיזין להרגיש את היחס האישי והחגיגי? לכל סועד צירפנו פלייסמנט ורוד שמשתלב בצורה מדהימה עם צלחות החד פעמי וטקסטורת העץ המיוחדת. כדי להשלים את המראה הוספנו מפית בד פשתן יוקרתית וחבק שסוגר אותה יפה ומלכותי. 

ואם כבר אנחנו מדברים על טאץ' אישי – אז זה הזמן להתעסק במה שאנחנו הכי אוהבים: מיתוג ואקססוריז עם חשיבה עד לפרטים הקטנים, כאלה שעושים את כל ההבדל ומחברים אותנו לאווירה החגיגית מסביב. 

לאקססוריז האישיים הוספנו גם קופסאות גדולות יותר בהתאמה, עם סרט לורקס ירוק ומראה ירוק ורענן, הישר ממעמקי הג'ונגל הפראי.

אהבתם את הקונספט הפורח? את כל הפריטים תוכלו לרכוש כאן באתר המכירות שלנו וגם לקבל על הדרך ייעוץ וליווי מקצועי בעיצוב שולחן החג שלכם. 

ובינתיים, במיוחד לעוקבים היקרים – צירפנו כקובץ חינמי להורדה ולהדפסה עצמית את מיתוג המפית שישדרג לכם את סוכות הקרוב. רוצים לקבל את הקובץ לתיבת המייל שלכם? לחצו כאן>>

רוצים למתג את האירוע בשם האישי שלכם?