חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ותן טל ומטר לברכה

החיבור שלנו לקונספט של אירוע בת המצווה של טל היה די טבעי. בכל זאת חיפשנו משהו מיוחד שיאפיין את כלת השמחה, ומה יכול להיות יותר מתאים מאפשר חגיגת חורף בסימן "ותן טל ומטר לברכה" לילדה בשם טל שאוהבת מאוד את העונה הגשומה, בה גם התקיים האירוע? כולנו ישר הבנו שהצלחנו לקלוע למטרה ויצאנו לדרך בשמחה. 

השפע שהם מציעים: פטיפורים, עוגות, עוגיות, קאפקייקס והכל ברוח האירוע.כמו שאתם בטח מבינים, גם באירוע הזה לא חסכנו במתוקים. ממש כמו בכל חגיגה של "ראשל אירועים", השקענו במיוחד ומיתגנו שני ברים מיוחד שהוצבו משני צדי הבמה ורק חיכו לאורחים שיבואו ליהנות מכל  

ואם כבר מדברים על שפע – אנחנו יודעים שכדי להשלים את האווירה באופן המושלם, חייבים ליצור עיצוב שיעטר את כל חלל האירוע ויצליח ליצור את ההרמוניה שאנחנו שואפים אליה בכל אירוע ואירוע. הפעם, בזכות הבלונים של אסתי ביניש האלופה שפוזרו במרכזי השולחנות וביניהם מטריות קטנות שהדפסנו לכבוד הקונספט – אפשר לומר שהמשימה הושלמה בהצלחה.

כשאנחנו מחליטים להפיק אירוע, אנחנו אוהבים לרדת עד לפרטים הקטנים ולהגיע לגימור מושלם שנותן הרגשה טובה לכל מי שמביט בו. הפעם הפתענו עם חיתוך צורני מקורי של הלוגו עם שמה של טל, כלת השמחה, ולידו מטריית תחרה שהשלימה את הקומפוזיציה. תודו שזה שווה תמונה בפני עצמו.

מה אנחנו אוהבים לעשות בחורף יותר מלהתכרבל בשמיכה רכה ומפנקת? לא הרבה. ובכן, גם את האנרגיות האלה השתדלנו להכניס כרפרנס לעיצוב ואת הברים המתוקים כיסינו במפת פרווה שהעניקה לכל העיצוב מראה חורפי, מלטף ומפנק, כזה שבא לכם פשוט להתעטף בו.

ואם כבר דיברנו על הפרטים הקטנים ועל שילוב המטריות כאלמנט חורפי בשלל הקומפוזיציות באירוע, גם בשזירות הפרחים הדקורטיביות ניתן היה למצוא אותן, ורודות וקטנות, מוסרות דרישת שלום של חורף ומזכירות לכולנו שוב על מה החגיגה. 

ולא רק מטריות היו שם. כל מי שהסתכל מקרוב והתעמק מצא גם במיתוג הדפסים של כפפות, כובעי צמר, אייקונים של ספלי שתיה חמה ועוד הפתעות שהכניסו לאווירה הגשומה והקרירה. אין ספק שטל, כלת השמחה, הרגישה את העונה שהיא כל כך אוהב בכל פרט ופרט באירוע.

וזוכרים את הבלונים במרכזי השולחן? אז ממש לא הסתפקנו בזה. כל באי האירוע זכו להיכנס בשער הבלונים המושקע, שגם אותו יצרה אסתי ביניש האלופה, והעניק לכל הערב נופך יוקרתי, מלכותי ומרהיב. עם כזה אירוע מטורף ודרך כזה שער מפונפן – הכי כיף להיכנס לגיל 12. 

רוצים למתג את האירוע בשם האישי שלכם?