חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בר מתוקים לחנוכה – לחג מלא אור

כן יהיה סגר, לא יהיה סגר? מה שבטוח: יהיה בסדר. ואתם יודעים למה? כי ראשל אירועי בוטיק משיקה את בר המתוקים שיהפוך כל הדלקת נרות לחגיגה מרגשת וכמובן, טעימה.

בין אם אתם מארחים הרבה אנשים ובין אם אתם חוגגים את חנוכה במתכונת מצומצמת, בר מתוקים לחנוכה יהפוך את המאורע לחוויה מרשימה ולחלק בלתי נפרד מההווי והנוסטלגיה המשפחתיים. בר מתוקים כולל מבחר מגוון של מתוקים מסוגים שונים, כך שכל אחד יכול למצוא בו את מה שהוא הכי אוהב ולהתענג על הטעם הנהדר המשתלב היטב עם האושר שבחגיגה משפחתית.

גרשו את החושך עם המון סטייל

אחד המוטיבים החזקים ביותר של חנוכה הוא כמובן החנוכיה. אירוע בוטיק ביתי, באווירה משפחתית ומחבקת, צריך לכלול את המוטיב הזה גם כאלמנט העומד בפני עצמו וגם כחלק מהמיתוג של האירוע והאווירה השוררת בו – אווירה של אהבה, שפע וניצחון האור על-פני החושך ההרסני. השילוב בין בר מתוקים לבין אלמנט החנוכיה הוא מרשים וסוחף ויהפוך את החנוכה הזה למיוחד במינו עבור כל מי שיתארח בחגיגה המעוצבת שלכם.

 

הפרטים הקטנים שמגשימים לכם את החלום

הסוד לאירוע מוצלח הוא לאו דווקא כמות גדולה של מוזמנים בלוקיישן מפואר. גם הסלון הביתי שלכם יכול בקלות להפוך למקום אירוח מופלא, באמצעות הפרטים הקטנים שמקדישים להם תשומת לב גדולה: מפות ומפיות מטקסטיל מהודר, סכו"ם מצוחצח, כסאות מרשימים ואפילו שי קטן לאורחים, כולם תחת אותו קו עיצובי. גם בר מתוקים של ראשל אירועי בוטיק הוא אחד מהאמצעים להשיג את התחושה המוקפדת וההרמונית שמאפיינת אירועים אקסקלוסיביים והוא משתלב היטב עם המיתוג של האירוע כולו.

למה דווקא בר מתוקים?

בר מתוקים נחשב לכוכב של כל אירוע והיה מסמר הערב גם באירועים גדולים שנחגגו באולמות. גם ילדים וגם מבוגרים אוהבים להתאסף ליד בר המתוקים, להתבונן בקינוחים הצבעוניים ולטעום מאלו האהובים עליהם. בר מתוקים של ראשל אירועי בוטיק מכניס את החוויה הזו הישר אליכם הבית ומאפשר לכם להעניק לאורחים טעימה מתוקה של אירוח מושלם.

 

רוצים למתג את האירוע בשם האישי שלכם?