חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ויהי ערב ויהי בוקר: חלום בת מצווה

בואו ואגלה לכם סוד. אחרי שנים במקצוע כבר למדתי והשכלתי להבין שבסופו של דבר יש דבר אחד עליו קם או נופל כל אירוע – אווירה. לכן כשנקראנו לעצב ולהרים את אירוע בת המצווה של אפרת בבריכה שתוכנן להתקיים מבוקר ועד ערב, היה ברור לנו שעומד בפנינו אתגר לא פשוט.
מצד אחד בבוקר הקונספט צריך להיות קיצי וקליל, בדיוק כמו שמסיבת בריכה צריכה להיות, ואילו בערב האווירה צריכה להיות יוקרתית בסגנון "פנדורה" כפי שכלת השמחה ביקשה.
למען האמת מדובר בשני ניגודים, בשני עולמות שונים שבעולם האמיתי לכאורה לא יוצא להם להיפגש. אבל מכיוון שאני יודעת שהמפתח לאירוע מוצלח ומושקע הוא האווירה, התחלתי יחד עם חברות הצוות המוכשרות והמדהימות שהיה לי העונג והכבוד לעבוד איתן לירז זר ויהודית נוימן, להרכיב כמו פאזל, את אירוע החלומות של אפרת, עם המון המון תשומת לב לפרטים הקטנים.

ויהי בוקר

אוקיי, מתחילים לתכנן את מסיבת הבריכה בבוקר עם מחשבות של קיץ ואווירה של הוואי. בחרנו יחד עם כלת השמחה את האלמנטים הטרנדיים והססגוניים שהולכים עכשיו בכל מקום אפשרי: האננס, הפלמינגו, עצי הדקל ובהתאמה את צבעי הורוד, הירוק והצהוב.
כל אורחת בכניסה קיבלה חצאית, חולצה עם מיתוג, מגבת, משקפי שמש, כפכפים וכמובן תיק. מעבר לפינוק שבעניין והכיף שבלקבל מתנות, הלבוש והאביזרים האלו צבעו במהלך היום את כל הבריכה באמצעות אורחות האירוע שהסתובבו איתם ותרמו לאווירה.

 

 

כדי לתת תחושה של עולם ומלואו באירוע, עטפנו את מתחם הבריכה עם קוליסות ממותגות של כלת השמחה, מתנפחים עם האלמנטים והצבעים של האירוע ובועות שקופות שהוסיפו קצת ניחוח של פיות באוויר.

מבחינתנו, כדי ליצור אווירה, אין מנוס מלצבוע את כל הפרטים הקטנים בקונספט של האירוע. גם אם מדובר בכריות על הספסלים. לכן, הוספנו כריות מיוחדות עם מיתוג האירוע שהוכנו במיוחד כדי שלאורחות יהיה נוח, כיף וורוד בעיניים.

ואם אנחנו כבר רוצים לפנק, אז למה לא לעשות את הכל נגיש ומזמין. על אדן הבריכה חיכו לאורחים פחיות קרות, עוגות ממותגות וקאפקייקס ממותגים לפי צבעי האירוע

אחד הדברים שיוצא לי לעשות הרבה ב"ראשל אירועים", הוא ברים מתוקים ומעוצבים עם אינסוף פטיפורים וקינוחים מושקעים. לכן, גם בבת המצווה של אפרת עיצבתי בר מתוק עם שפע של דברים טעימים שחיכו לאורחות בכניסה למתחם.

 

ואיך אפשר אירוע בת מצווה בלי ספר ברכות מעוצב בו יוכלו האורחות לכתוב את איחוליהן לכלת השמחה? גם כאן הוספנו שני פלמינגו חמודים שייתנו השראה לאורחים ויכניסו אותם לאווירה.

 

ואם זה לא מספיק,  לירז זר עיצבה ביד אומן שולחנות אבירים מדהימים ושזרה פלמינגו ורודים ומרשימים בין הפרחים המשולבים באננסים.

פינגר פוד, פסטה, פופקורן, מתוקים, ושתיה קרה. כל אלה חיכו לאורחים בדוכנים מזון ממותגים בצבעי האירוע עם כל טוב.

"תמונה אחת שווה אלף מילים", את המשפט הזה לא אנחנו המצאנו, אבל אנחנו דווקא מסכימות איתו מאוד. בדיוק בגלל זה העמדנו קיר צילום עם אביזרי אווירה מיוחדים לכבוד האורחים שכמובן קיבלו את התמונות במקום מודפסים על מגנטים.

ויהי ערב

אז אחרי התאוששות קלה, החלפת בגדים והתווספות של כמה אורחים לחלק היוקרתי של הערב, נכנסה למתחם האירוע הנסיכה המלכותית, הלא היא אפרת, כלת בת המצווה, בעגלה אקסלוסיבית רתומה לסוסה.

בינתיים, בזמן ההפסקה הוספנו לתפאורה על משטח הדשא גם אותיות ענק מוארות עם שמה של כלת השמחה.

וכמובן, שכיאה לאירוע מושקע העמדתי בר מתוקים מושקע ברמות בקונספט פנדורה שלא ראיתם מעולם. עם ריהוט יוקרתי הכולל שידות ושולחנות וינטג' ברוח המותג עם קאפקייקס ממותגים, עוגיות עם סמל המותג ועוד.

על השולחנות, שהספיקו בינתיים לעצב ולערוך אותם כיאה לאירוע ערב יוקרתי ונוצץ, הוספו שזירות פרחים קלאסיות וראנרים עם לוגו האירוע ושמה של אפרת בעיצוב של פנדורה.

וככה זה היה נראה בפרספקטיבה רחבה יותר. יחד עם בלוני ענק עטופים בטול נסיכותי שהכינה אסתי ביניש ושולבו בין סידורי השולחן.

לא, זו לא חופה. אמנם מדובר באירוע מושקע ברמות אחרות, אבל בכל זאת – בת מצווה. מדובר בגזיבו יוקרתי שהוצב בסוף השביל דרכו נכנסה הנסיכה שם קיבל אותה הזמר יניב בן משיח.

ואז הגיע הרגע שמבחינתנו כל האירוע וכל העבודה הקשה התנקז אליו. אפרת, כלת השמחה שלבושה כמו נסיכה, עלתה ושרה שיר מרגש ומקורי מול קהל האורחים, כשהיא מלווה בקרח ועשן מסביב.

אפשר לומר שכאן הרגשנו שעשינו את שלנו. אפרת המתוקה נכנסה לנועם מצוות עם המסיבה הכי חלומית שיכולה להיות, כזאת שקורית פעם ב-12 שנה.

 

רוצים למתג את האירוע בשם האישי שלכם?