חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חוגגים אירוע אינטימי בבית? כך תעשו את זה עם סטייל בלתי נשכח

בנתיים אי אפשר לחגוג באירועים גדולים ומפוארים כמו שהתרגלנו, אבל לראשל אירועי בוטיק יש פתרון נהדר גם עבור מי שחוגג בבית, במתכונת מצומצמת: חבילות העיצוב החדשניות שלנו, שמתאימות לחגיגות ביתיות קטנות. וכדי שהאירועים שלכם יהיו מרשימים כמו שאתם אוהבים, הנה כל הטיפים לאירוע מוצלח באמת:

השקיעו בפרטים הקטנים

אירוע איכותי הוא כזה שניכר שהשקיעו בו מחשבה ותשומת לב, שבאים לביטוי בין השאר בכל הפרטים הקטנים: האקססוריז שמוסיפים לשולחן האירוע, שתורמים ליצירת אווירה חגיגית ומרגשת.

אתם יכולים לפנק את האורחים שלכם במגוון משקאות מיוחדים וטעימים. בשתייה, כמו באוכל, הכול עניין של הגשה. הניחו על השולחן בקבוקים אישיים (רצוי סגורים, לשמירה מרבית על היגיינה בתקופה הזו) מקושטים בסרטים דקורטיביים ופתקיות עם שמות המארחים או האורחים.

ואם כבר הזכרנו היגיינה, הנה פתרון נפלא וגם מתנה מקסימה לאורחים – מגבות אישיות וממותגות שפשוט עושות נעים בעיניים.

פרחים שעושים את אפקט ה "וואו"

סידורי פרחים מפוארים הם תמיד מרשימים מאוד. לכן, אנחנו ממליצים להרעיף בפרחים, שכמובן גם כלולים בחבילות האירועים הביתיים שלנו.

כדי שהאירוע יהיה מוקפד והאפקט יהיה עוצר נשימה, התאימו את הצבע והסגנון של הפרחים לצבע והסגנון של הריהוט והאביזרים שנמצאים בבית כמו הכיסאות, השולחן ואפילו המפה, כלי האוכל והטפט שעל הקיר.

פרחים ופמוטים משתלבים היטב יחד ואור נרות יוצר אווירה קסומה שמזכירה גן אירועים אקסקלוסיבי.

התוצאה הסופית היא שולחן מהודר וממותג המזכיר נשף מפואר ומשכיח את העובדה שמדובר באירוע ביתי צנוע.

רוצים גם לארח אירוע חלומי? אל תתנו לתקופה הזו לשבור אתכם. פנו אלינו למגוון חבילות אירועי בוטיק ביתיים וקטנים, שאף אחד לא יפסיק לדבר עליהם.

רוצים למתג את האירוע בשם האישי שלכם?