חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הפקנו מסיבת פורים בארמון המלך! וככה עשינו את זה

חג פורים אהוב גם על ילדים וגם על מבוגרים בכל הגילים. האווירה, השימחה, התחפושות, כל אלו הם חגיגה שנתית של היתולים שנועדה כמובן להזכיר לנו את ניצחון מוחץ נוסף של יהדות שושן הבירה על כוחות הרשע. חלק בלתי נפרד מפורים הוא כמובן סיפורה של אסתר המלכה שתמרנה את דרכה בין המשתים המפוארים בארמון המלך אחשוורוש. ולנו הייתה הזדמנות לשחזר את המשתה הזה עם הפקת מסיבת פורים בקונספט ארמון מלכותי.

המיתוג היוקרתי של האירוע כלל הרבה אלמנטים מעולם האצולה ואווירה של משתה ססגוני ועשיר. מסמר הערב היה בר מתוקים בצורת כירכרה מלכותית שהוצב על רקע ארמון וכלל מבחר עצום של קינוחי בוטיק מיוחדים בטעמים מושלמים ועיצוב מוקפד.

כחלק מעיצוב האירוע כולו, הצבנו בחלל האירוע שלל אלמנטים שהשתלבו עם בר המתוקים מבחינת קונספט, גוונים ואווירה. כל האורחים זכו להיות בני אצולה ליום אחד, במסיבת פורים מפוארת.

גם עיצוב וסידור השולחנות כלל טאץ' מלכותי, עם נרות שהוצבו על פמוטים מיוחדים בגבהים משתנים מסביב לסידורי פרחים מרהיבים וכסאות עם גימור זהוב. כך כל שולחן יכל לחגוג משתה משלו בארמון שהקמנו.

בנוסף לסידורי הפרחים הפסטורליים הוספנו גם מחיצות דקורטיביות מבדי יוקרה רכים וזורמים, שמזכירים מיטת אפיריון נסיכותית ותורמים ביחד עם המפות המעוצבות והבאנרים שנלוו להן, לאווירה הנינוחה והשמחה של האירוע. כל שולחן נראה כאילו הוא לקוח מתוך סיפור אגדות, לאורחים רק נותר להתרווח ולחגוג ביחד את החג האהוב.

וכמובן, הרעפנו על האורחים שפע של מזכרות ומתנות קטנות ממותגות, כדי שיזכו לקחת מעט מהאווירה המלכותית גם אליהם הביתה. הפינוקים לאורחים כללו שילוב בין המיתוג של האירוע כולו, על טהרת קונספט המלכות, יחד עם שמה של כוכבת האירוע הראשית ונגיעות של צבע וגווני צבעים אצולה ביחד עם ורוד וענבר.

אחרי שהפקנו ועיצבנו מסיבת פורים של פעם בחיים, לא נותר לנו אלא לאחל חג שמח לכל החוגגים ולאחל להם שיחגגו תמיד באווירה של שפע והדר ולא רק בחודש אדר.

רוצים למתג את האירוע בשם האישי שלכם?