חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך מוצאים רעיונות לקונספט?

יש לכם אירוע חלומי ואתם רוצים לחגוג אותו עם קונספט מסוים? ריכזנו עבורכם את כל הטיפים המנצחים של ראשל אירועי בוטיק, לגיבוש קונספט ומיתוג לאירועים.

שם בעל/ת האירוע

השם של בעל/ת האירוע הוא בסיס מדהים לצאת ממנו לעיצוב מלא השראה. אתם יכולים למשל לחפש פסוקים בתנ"ך עם השם ולפיהם לבנות את הקונספט או לשחק עם המשמעות הישירה של השם.

בת מצווה לנערה בשם טל השתמשנו בפסוק ותן טל ומטר לברכה והאירוע כולו בקונספט חורפי
בת מצווה לפנינה כל הקונספט צדפות ים ופנינים

תחביב

בדקו מהם התחביבים של בעלי השמחה.

כל אחד ישמח לחגוג אירוע נוצץ שמפאר את התחביב שלו ואתם תשמחו שיש לכם מלאי בלתי נדלה של רעיונות, שכן לכל תחביב אפשר למצוא המון אלמנטים הקשורים אליו.

לדוגמה, באירוע שבו התחביב העיקרי של בעלת השמחה הוא סקי מקצועי, השתמשנו בדמות של ילדה גולשת, פתיתי שלג מלאכותיים, קישוטים בצורת ביתני סקי, רכבל ועוד ומזכרות לאורחים בצורת בגדי חורף וסקי.

עונת השנה

באביב אפשר להשתמש בפרחים ובצבעוניות, בקיץ באלמנטים הקשורים לבריכה, ים, שמש וכדומה, בחורף אלמנטים הקשורים לגשם, שלג, קרח, ביגוד חורפי ועוד.

פלטת הצבעים שתחליטו עליה, צריכה לשקף את מיתוג האירוע וכמו כן, תסייע לכם לבחור טקסטיל, פרחים, כלי הגשה ועוד, בצבעים תואמים.

מותג

להרבה אנשים יש מותג אהוב המזוהה עמם: פנדורה, שאנל, הלו קיטי, נייק ועוד רבים אחרים. המאפיינים הויזואלים של המותג, יכול לשמש אתכם בגיבוש קונספט המתבסס עליו.

גיל

גיל החוגג יכול להוות מקור השראה ובמיוחד גילאים עם משמעות מיוחדת.

למשל, בגיל 3, אפשר לבנות את האירוע בהשראת אירוע החלאקה וליצור עיצוב עם לאלמנטים כמו מספריים, תספורת, שיער ועוד.

תחום עיסוק המשפחה

חוגגים ממשפחה מיוחסת או בעלת עיסוק ייחודי, ישמחו לארח אירוע ממותג ומעוצב, בהתאם לתחום העיסוק המזוהה עמם – חובלות, יקב, מפעל מוכר וכדומה.

הערכים עליהם מושתת העסק המשפחתי, אלו הערכים שיובילו אתכם לבחירה נכונה של אלמנטים עיצוביים שיעניקו לאירוע אווירה קסומה.

אירוע לחיים מנתח לב בכיר

עכשיו כשלמדנו כיצד למצוא קונספט, אנחנו מזמינים אתכם להתקדם איתנו לשלב הבא. כנסו לבלוג הבא שלנו וגלו מהם השלבים הבאים אחרי שיש לנו נושא לאירוע!

רוצים למתג את האירוע בשם האישי שלכם?