חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בחרנו קונספט – מה השלב הבא?

במאמר הקודם דיברנו על רעיונות לבחירת קונספט והנה התקדמנו לשלב הבא בתהליך. אחרי שכבר גיבשנו את הקונספט הרצוי, יש לקבל כמה שיותר רעיונות לגביו וכמובן, גם לבצע ובסופו של דבר לעצב אירוע חלומי. המשיכו לקרוא וגלו את כל השלבים וכיצד לבצע אותם נכון.

  1. חקירת הקונספט בארץ ובעולם
    אחרי שגיבשתם קונספט כללי, הגיע הזמן לגלות כל מה שיש לדעת עליו, כדי שתוכלו לשלב ולהתאים אלמנטים המתאימים לאירוע. כדי להקל על המחקר, חלקו אותו לטרנדים השולטים בארץ, ולאלו הבולטים בחו"ל. כמובן, שהדרך הכי פשוטה ויעילה לבצע זאת היא באמצעות מחקר אונליין אך במידת הצורך, אל תהססו להתייעץ עם יודעי דבר, קולגות ומכרים, אשר גם להם יש חיבור לקונספט בו אתם עוסקים.
  1. לאחר החיפוש אונליין נעבור לאתרי השראות. למשל, פינטרסט – רשת חברתית המבוססת על לוחות המסווגים על-פי נושאים, שם אפשר למצוא תמונות, הסברים וכדומה. גם רשתות חברתיות כמו אינסטגרם וטיקטוק, יכולות להיות קרקע פורייה למציאת רעיונות והשראה. רשמו לעצמכם מה כבר חיפשתם ורעיונות נוספים להרחבת החיפוש, עד שתמפו כל מה שיש לדעת על הקונספט.

3. הכנת לוגו שילווה את האירוע
הקו המנחה של אירוע ממותג, נגזר מהלוגו. בדרך כלל, אחרי שספגתם השראה משלל אתרים ויש לכם כבר קו כללי לעיצוב, הכנת הלוגו תבוא בקלות. תכננו ועצבו את הלוגו מבחינת פונט, גוונים, רקע וכדומה והשתמשו בו כבסיס ליצירת האלמנטים הנוספים שילוו את האירוע: קישוטים, סידורי פרחים, בר מתוקים ומשקאות, מזכרות לאורחים ועוד.

4.

  1. הכנת חומרי פרינט ודיגיטל בהתאם לקונספט
    כדי לעצב את האירוע על-פי החזון שגיבשתם, יש צורך באנשי מקצוע מובילים בתחומם, שיוכלו להכין עבורכם חומרי פרינט ודיגיטל איכותיים ומרשימים. צרו קשר עם ספקים כדי להכין את כל החומרים מבעוד מועד ולהגיע ליום האירוע מוכנים להשקיע ולעצב אותו לפרטי פרטים.

הדבר החשוב ביותר שיש לזכור, הוא לשמור על יצירתיות ומעוף לאורך כל הדרך. זהו המפתח לאירוע מוצלח שישאיר את האורחים שלכם עם חוויה בלתי נשכחת!!

רוצים למתג את האירוע בשם האישי שלכם?